[TYPO3-UG Dutch] apache settings voor RealUrl geven problemen mettypo3 backend

Nico Potvin nico.potvin at kandesign.com
Wed Jan 24 13:41:48 CET 2007

Bedankt Martin,

dit werkt inderdaad, alle problemen zijn weg uit de typo3 backend,
enkel heb ik nog steeds het probleem dat alle redirects verwijzen naar
de homepage.
zet ik mijn baseURL niet goed ofzo.

op de wiki pagina's van typo3 vond ik ook terug dat je best volgende
lijnen gebruikt in je TS:

config.simulateStaticDocuments = 0
config.baseURL = http://www2.kandesign.com/
config.tx_realurl_enable = 1