[TYPO3-UG Dutch] tc_directmail & mail validity

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Wed Jan 24 13:17:37 CET 2007

Jordan van Bergen schreef:
> Hoi Daniel,

> Meteen dit gedaan omdat ik geen JS er in wil hebben ;-) En het werkt. Dank
> voor de tip!
>
> Ook nog een tip toevallig om sowieso geen standaard CSS in de code te
> krijgen? Dit staat nu in de broncode:
> <link rel="stylesheet" type="text/css"
> href="typo3temp/stylesheet_9d2860f8b1.css" />
> Hoor graag of je dit er ook standaard uit kunt krijgen.

Ja hoor. meneer TYPO3 heeft ook daar aan gedacht.
In TSref staat direct onder de vorige tip:
config.inlineStyle2TempFile

Die zet je op nul. Dus config.inlineStyle2TempFile = 0
Dan wordt de CSS niet meer in een bestand gezet maar keihard in de kop.
En dan kun jij zien welke extensies daarvoor verantwoordelijk zijn.

Met
plugin.tx_huppeldepup._CSS_DEFAULT_STYLE >
ergens in je template, gooi je de betreffende CSS zo overboord.

Succes,

Daniel