[TYPO3-UG Dutch] tc_directmail & mail validity

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Wed Jan 24 12:01:25 CET 2007

Hoi Daniel,

> Als je er van maakt:
> config.removeDefaultJS = 1
> dan wordt het er helemaal uit gesloopt.

Meteen dit gedaan omdat ik geen JS er in wil hebben ;-) En het werkt. Dank
voor de tip!

Ook nog een tip toevallig om sowieso geen standaard CSS in de code te
krijgen? Dit staat nu in de broncode:
<link rel="stylesheet" type="text/css"
href="typo3temp/stylesheet_9d2860f8b1.css" />
Hoor graag of je dit er ook standaard uit kunt krijgen.

Voor tcdirectmail ga ik denk ik sowieso op de mailpagina het volgende
doorvoeren:
tt_content.stdWrap.dataWrap =
page.config.disableAllHeaderCode=1

En dan plak ik zelf we de html er voor die ik wil hebben en er na. Dan krijg
je niets vanuit het standaard verhaal van het typo3 cms mee in je broncode.
Dan moet je volgens mij dus precies datgene krijgen wat tcdirectmail laat
zeggen bij mail validity dat het allemaal OKAY is.

Groeten,
Jordan van Bergen