[TYPO3-UG Dutch] Wat doet 'file.import.data = levelmedia: -1, slide'

Bjorn Kuipers bjorn at qprs.nl
Wed Jan 24 11:52:18 CET 2007

Hallo Loek,

Je uitleg is duidelijk, ik begrijp wat het is nu. Ik dacht dat ik het
misschien nodig had om m'n gallery te kunnen tonen vandaar dat ik vroeg
om de werking er van. Hiervoor bedankt!

Het was inderdaad de fout in listNum die er voor zorgde dat de output
niet goed was. Ik heb ook nog wat andere dingen aangepast die ook niet
goed waren en de code wat opgeschoont, het werkt nu redelijk :-)

Bedankt voor je hulp Loek!

Voor mensen die ook iets dergelijks willen, hieronder mijn TypoScript code:
---------------------
         20 = TEXT
         20.wrap = <div class="contentblock b"><div
id="thumbs">|</div></div>
         20.field = images
         20.split {
           token = ,
           cObjNum = 1
           1 = COA
           1 {
             10 = TEXT
             10.data = current:1
             10.wrap = <a href="uploads/tx_bwevents/|">

             20 = IMAGE
             20 {
               wrap = |</a>
               file.width = 72
               file.height = 72

               file.import = uploads/tx_bwevents/
               file.import.current = 1
             }
           }
         }

Bovenstaande zet je in een renderOb = COA. Het haalt het veld 'images'
op uit de tabel die boven renderObj is gekozen (met table = ) en neemt
elk plaatje in 'images', verkleint het en plaatst het op de site met een
klik-link naar de grote versie.

Hoop dat ik iemand blij kan maken hiermee :)

Met vriendelijke groet,

Björn Kuipers