[TYPO3-UG Dutch] Wat doet 'file.import.data = levelmedia: -1, slide'

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Tue Jan 23 15:15:51 CET 2007

Hallo Bjorn,

'file.import.data = levelmedia: -1,slide' doet iets als volgt: neemt de data uit
het mediaveld ('files') op de huidige pagina, maar als dat leeg is neemt ie het
mediaveld van de pagina 1 nivo hoger, en zo verder tot aan de rootpagina.

Ik kan uit je bericht niet opmaken of het is wat je zoekt, maar je kunt hierover
meer vinden in TSref onder getText (zoek naar 'slide' of 'levelfield').
Het blinkt niet uit in helderheid dus je moet er misschien even op staren, maar
er staat wel veel nuttigs in.

Als ik je goed begrijp wil je meerdere foto's uit het mediaveld als gallery
tonen? Misschien wijs ik je nu naar de bekende weg, maar dan heb je vooral
listNum nodig om de verschillende files aan te duiden (beginnend bij 0).

Heb je hier iets aan?
Loek