[TYPO3-UG Dutch] doc_tut_templselect

Melvin Struiksma melvin.struiksma at omaha.nl
Wed Jan 17 10:59:01 CET 2007

Beste gebruikers die hebben gesproken over het doc_tut_templselect.

Nu kan het aan mij liggen, maar goed, in ieder geval wil ik Daniel
Doesburg
hartelijk bedanken voor mij de juiste extensie toe te sturen.

Daarmee wil ik direct aangeven dat het bestand niet overeen komt met het
geen wat volgens de
tut op het internet zou moeten staan. Waarom niet:

1) in het boek praten zo over de extensie: doc_tut_templselect
2) op de typo3.org site staan volgens de zoekresultaten alleen:
	doc_tut_templselect_nl
	doc_tut_editor_ger
	doc_tut_qstar_nl1
	doc_tut_qstar_nl2
Dit resultaat komt alleen naar voren wanneer je zoekt onder : doc_tut.
Wanneer je de correcte extencie:
doc_tut_templselect zoekt, krijg je alleen als resultaat:
doc_tut_templselect_nl.

En de laatst genoemde is voor 100% incorrect.

Dus nu voordat ik onderwerpen hijack of TER instelling niet goed zou
zetten, kunnen de gebruikers misschien eens
controleren of het geen wat ik zeg klopt. Het kan natuurlijk zo zijn dat
ik alsnog iets fout doe, maar tot zover denk ik het niet en totdat het
tegendeel bewezen is blijf ik daarbij :).

Mocht het geen wat ik zeg kloppend zijn, dan is het voor de moderators
van alterNET misschien eens goed om het bestand aan te passen.

Het is niet mijn bedoeling om mensen op hun plaats te wijzen of te
beledigen of iets in deze geest, maar gewoon simpelweg
omdat het mij 2dagen heeft gekost om het juiste bestand te krijgen.

Op het moment dat ik het juist bestand had ontvangen was ik binnen 30sec
klaar om verder te gaan met de tut.
Daniel Doesburg YOU ARE MINE HERO!!

Met vriendelijke groet,

Melvin Struiksma