[TYPO3-UG Dutch] doc_tut_templselect

Melvin Struiksma melvin.struiksma at omaha.nl
Wed Jan 17 08:26:42 CET 2007

Het zal wel aan mij liggen, want krijg het niet voor elkaar.

Heb het hele internet afgezocht, heb na mijn mening alle opties al
gedaan, maar het lukt niet.

Misschien als er iemand tijd heeft, kan hij/zij mij Prive Mailen met een
kort samengevatte oplossing
over hoe ik de dingen doe betreffend het importeren van een
doc_tut_templselect enz enz....

Alvast bedankt.

Gr Melvin.

melvin.struiksma(at)omaha.nl