[TYPO3-UG Dutch] Wat is nu de juiste up-to-date versie van rtehtmlarea

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sun Jan 7 18:45:24 CET 2007

Hoi Patrick / Ric,

> mmm... volgens mij is dat tegenstrijdig met de informatie uit het security
> bulletin:

Dank voor de info. Het maakt mij ook niet zoveel uit allemaal, maar het is
dus zo dat 1.1.5 absoluut niet de laatste versie is en deze wel standaard
gepresenteerd wordt aan je (<option selectec>) om daarmee te updaten, zelfs
als je 1.3.8 hebt. Dat klopt dus gewoon niet.

Ik dacht dat men wellicht is overgestapt op een ander versienummer en vanuit
daar weer verder gaat. Dit is dus niet het geval. Gelukkig maar dat ik
helemaal niets geinstalleerd heb en het zo gelaten heb zoals het nu is. Kan
ik altijd nog 1.4.3. installeren wanneer het me uitkomt. Blij dat ik dus in
ieder geval geen 1.1.5 op mijn typo3 v4.04 omgeving heb geinstalleerd.

Groeten,
Jordan van Bergen