[TYPO3-UG Dutch] verkeerde taal in Firefox met rlmp_language_detection

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Wed Jan 3 15:32:47 CET 2007

addendum; language detection deïnstalleren helpt natuurlijk ook ;)

Thijs Hakkenberg schreef:
> Natuurlijk was dat het eerste wat ik bekeek ;)
>
> E_x_tra -> Geavanceerd -> Algemeen -> _T_alen bewerken...
>
> Talen op volgorde van voorkeur
>
> Nederlands [nl]
> Engels/Verenigde staten [en-us]
> Engels [en]
>
> Maar dit herevalueren biedt wel de oplossing; de laatste twee opties
> verwijderen zorgt ervoor dat meteen de NL versie geopend wordt; het is
> dus (wederom) een bug in FF.

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [ KVK: 34210081, Postbank 4906257]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com>