[TYPO3-UG Dutch] oscommerce

Melvin Struiksma melvin.struiksma at omaha.nl
Wed Feb 28 16:06:14 CET 2007

Inderdaad, alles is goed te doen via de css, maar niet niet qua layout.
Dan moet je dus alles in de php files aanpassen, hoe complex :s

Ik ben ondertussen ook bezig met zencart, maar heb mijn server provider gevraagd
om php te updaten, want heb nog een oudere versie.... wanneer dat gebeurd is, dan
ga ik eens naar zencart kijken.

In ieder geval bedankt allen voor de info.

ps:

tot nu toe heb ik dit in basis vorm:

http://www.holisticselect.nl/catalog/