[TYPO3-UG Dutch] why did the span not shown up

Roelof Wobben rwobben at hotmail.com
Wed Feb 28 07:54:54 CET 2007

>From: Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu>
>To: typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de
>Subject: Re: [TYPO3-UG Dutch] why did the span not shown up
>Date: Wed, 28 Feb 2007 00:07:25 +0100

>Ik kan het niet volgen.
>
>Waar heb je een span gemaakt? Ja, ik zie er twee in je HTML. Maar dan?
>Ik zie alleen dat je de o.a. de <div id="content"> gemapt hebt aan de
>content.
>Dat houdt in dat je de inhoud van die div vervangt door (mapt) iets anders.
>Dus alles wat tussen <div> en </div> staat wordt vervangen door . . .

> [...]

Hoi Daniel.

Ik denk dat we elkaar niet goed begrijpen.
Wat ik wil bereiken is dat op een regel de titel en de subtitel staan op de
manier zoals beschreven in de html file.  De enigste manier op twee zaken op
een regel te krijgen is voor zover in weet gebruik maken van een <span>

Wat de lezer dus moet zien is :

een titel die gecenteerd is boven de tekst. <span id="titel"">
een subtitel , die de datum bevat waarop iets gebeurt is , op diezelfde
regel helemaal rechts.<span id = "datum>
en daaronder de tekst van het artikel. <div id = "tekst">

hopelijk is het nu wat duidelijker.

Roelof