[TYPO3-UG Dutch] why did the span not shown up

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Wed Feb 28 00:07:25 CET 2007

Roelof Wobben schreef:
> Ik had dat beredeneerd omdat ik daar een <span> tag heb gemaakt om de de
> titel op de plaats te krijgen en ik dit gemapt heb en daarna gekoppeld
> via mijn DS.

Ik kan het niet volgen.

Waar heb je een span gemaakt? Ja, ik zie er twee in je HTML. Maar dan?
Ik zie alleen dat je de o.a. de <div id="content"> gemapt hebt aan de
content.
Dat houdt in dat je de inhoud van die div vervangt door (mapt) iets anders.
Dus alles wat tussen <div> en </div> staat wordt vervangen door . . .

En in dit geval is dat de content. O.a. bestaande uit een header. Die
header wordt door scc_styled_content gewrapt met de door jouw gevonden
staan.
Waarom jij denkt dat daar ook een span bij staat ontgaat me nog steeds.

Of begrijp ik jou niet?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg