[TYPO3-UG Dutch] Te lange foto-bijschriften splitsen?

Frans Saris franssaris at gmail.com
Tue Feb 27 12:32:47 CET 2007

Hoi,

Of de wordWrap functie via typoscript te gebruiken is weet ik zo niet, maar
misschien dat de crop opite al een oplossing biedt.

plugin.tt_news.displaySingle.caption_stdWrap.crop = 20 | ...

Of evt. via je stylesheet proberen op te lossen.

mvg
Frans

Op 27-02-07 heeft Frank Sonck <frank.sonck at freebel.net> het volgende
geschreven: