[TYPO3-UG Dutch] In te stellen plaatje lukt - maar kan het ook als een background van een tabel?

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Fri Feb 23 23:29:27 CET 2007

Jordan van Bergen wrote:

> Werkt prima voor mij. Echter ben ik nog benieuwd hier naar:
> temp.topmaskimage=COA
>
> Vraag: Waar staat dit COA voor? Zal wel een dummy vraag zijn maar ik weet

Inderdaad ;-)
Het grappige is dat je het al expliciet gebruikt. COA staat voor Content Object
Array waarmee je meerdere content objects achter elkaar in een array plaatst. In
jouw geval hebben de objects nummers 5 en 10.
Jouw constructie werkt misschien wel, maar is wel wat curieus: je plakt 2
objecten van type IMG_RESOURCE aan elkaar, terwijl alleen de 2de daadwerkelijk
van dat type is. De eerste is eigenlijk gewoon TEXT (of HTML). En er staan
betekenisloze parameters in zoals deze:

 > file.height = 190
 > file.width = 120

Het kan echt geen kwaad naast het trail- and errorwerk wat meer in de
documentatie te zoeken. TSref is echt het aanbevolen standaardwerk voor dit
soort klussen (daar is ook het nodige over COA's te vinden) ook al is dat soms
wat cryptisch.

Loek