[TYPO3-UG Dutch] Release TYPO3 4.0.5 en 4.1RC2 !!!!OPGELET!!!!

Wiel, J.A.M van de j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Fri Feb 23 14:07:11 CET 2007

Hoi Ben,
Was ook niet bedoeld voor de lange termijn. Ik kan me alleen wel voorstellen dat je bij zo'n fout snel terug wil naar de oude situatie om daarna op je gemakt de upgrade-procedure te gaan uitzoeken. Natuurlijk weet iedereen wel dat je eerst een goede backup hoort te maken, maar dat betekent helaas niet dat dat ook altijd gebeurt. Een tijdje geleden nog een site geupgraden van 3.6.0 (jawel!) naar 4.0.x en toen was ik best blij dat ik een aantal tussenstappen kon maken met oude sources. ;-)

Mijn bericht was dan ook vooral bedoeld om te wijzen op het bestaan van de oude sources, niet zozeer als niet-upgrade-advies.

Groeten,

Bas