[TYPO3-UG Dutch] Release TYPO3 4.0.5 en 4.1RC2 !!!!OPGELET!!!!

Maarten Mandemaker maartenmandemaker at gmail.com
Fri Feb 23 14:09:49 CET 2007

Hier ben ik het mee eens, die updates zijn er inderdaad niet voor niets,
mijn post was ook niet om het af te raden maar om oplettend te zijn.

Overigens zijn de problemen met versie 4.1 RC2 opgelost, dbal was op 1 of
andere manier (samen met adodb) niet meer actief, na deze weer actief te
hebben gezet werkte alles naar behoren.

Met vriendelijke groet,

Maarten Mandemaker