[TYPO3-UG Dutch] RTE secondary options

Ton Akveld AT rode Lijn a.c.akveld at rodelijn.nl
Mon Feb 19 10:44:06 CET 2007

Hallo allen,

Mijn ene TYPO3-installatie laat de secondary options van de RTE wel
zijn, de andere niet.
Daar waar ze wel zichtbaar zijn hebben ze echter geen enkel effect,
tenzij ik een static template gebruik.
Aangezien ik zelf met TS een template heb gemaakt (zonder frames en
tables maar met divs) en daarvoor CSS styled content include, is het
gebruik van een static template voor mij niet wenselijk.
Heeft er iemand enig idee waar de secondary options van de RTE
geactiveerd worden en wanneer ze aan de uiteindelijke html-code worden
doorgegeven?

Alvast dank!

Ton Akveld