[TYPO3-UG Dutch] kan ik de titel zo laten verschijnen

Melvin Struiksma melvin.struiksma at omaha.nl
Mon Feb 19 08:39:48 CET 2007

Bedoel je de titel als in de blauwe explorer balk?
In dat geval gebruik je gewoon op je home pagina een javascript.

In het geval als je de titel van een content stukje bedoeld, dan zou dat
in principe ook moeten kunnen
met een js, maar ik weet even niet direct hoe je dat moet
configureren..... of het makkelijker kan weet ik helemaal niet
want nog nooit naar gekeken.

Voor goede javascript's raad ik je aan om eens te kijken op:
http://www.sentinelli.nl wel even registreren (is gratis) en je kan
bijna alles qua .js vinden.