[TYPO3-UG Dutch] Vraag over mc_googlesitemap

R. van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Sun Feb 18 17:38:36 CET 2007

Het Simpleste is een google sitemap voor pages.

Dat betekend dat de extensie een XML maakt met de weizigings datum voor
elke pagina.
Dit is in de meeste gevallen voldoende voor een hoop sites.

Echter heb je een news site, of een plugin die gegevens uit een database
haalt,
dan kan sitemap for pages er niet zo heel veel me doen.

Daarom is er een google sitemap voor content.

Hiermee kun je dus een sitemap maken voor content, bevoorbeeld news
content or forum content.

De URL's die gemaakt worden zijn dan alleen die content elementen voor news,
forum etc etc etc.... wat je zelf dus selecteerd.

Ries