[TYPO3-UG Dutch] FE language vraag

Ton Akveld AT rode Lijn a.c.akveld at rodelijn.nl
Sat Feb 17 18:29:13 CET 2007

HELP!

Ik ben als TYPO3-beginner een site aan het maken voor een vriendin van
mij. Ik hoop zo TYPO3 te leren , en zij houdt er gratis een site aan
over. Mooie deal, toch?
Zij spreekt alleen Nederlands, dus ook alles wat op de site komt moet
bij voorkeur in het Nederlands.
Het BE heb ik zover, alleen lukt het me maar niet een aantal plugins ook
Nederlands te laten 'spreken', ondanks dat daar php-files met
'nl'-arrays bij zijn geleverd.
Ik heb het TYPO3 Enterprise Management boek erop nageslagen, de TSref
bekeken, het net afgezocht, maar om de een of andere reden wil het me
maar niet lukken. Ik kijk op de verkeerde plek, ik snap het niet of ik
gewoon te dom...
Wie o wie wil en kan mij van deze 'blinde vlek' afhelpen door aan te
geven welke regeltjes TS waar neer gezet moeten worden zodat alle
pagina's waarachter een language-php schuil gaat de daarin opgeslagen
teksten in het Nederlands ophoest?

Mijn dank is bij voorbaat groots!

Ton Akveld