[TYPO3-UG Dutch] heftig probleem door uploaden extensie mh_omdbchart

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Thu Feb 15 16:13:54 CET 2007

Had ik al verteld dat ik van jullie hield? ;)

Bedankt, Martin en Joris. 't works again

Martin Poelstra schreef:
> Hoi Thijs,

> Dat heeft waarschijnlijk geen zin inderdaad.

> Weet je zeker dat je ze allemaal hebt? Soms komt die 'extList' regel
> meerdere keren in je configfile voor...
>
> Gooi verder de temp_CACHED_* files weg in typo3conf. Dan zou 't weer moeten
> werken!
>
> Grtz,
> Martin

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [ KVK: 34210081, Postbank 4906257]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com>