[TYPO3-UG Dutch] heftig probleem door uploaden extensie mh_omdbchart

Joris Sartorius joris at sartorius.net
Thu Feb 15 16:06:15 CET 2007

Hoi Thijs,

Vervelend probleem inderdaad, zelf ook wel eens overkomen door niet goed op
te letten.
Volgens mij moet je ook nog 2 temp-files wissen uit de typo3conf/ map. (er
staat er 4 (temp_CACHED...), je kunt allemaal verwijderen volgens mij)
Daarna installatie ongedaan maken door in te loggen als het kan en eerst
adodb installeren alvorens opnieuw te updaten.

Ik hoop dat het je zo lukt,

Groeten,

Joris Sartorius