[TYPO3-UG Dutch] Uitlezen van frontend data uit typo3

Typo3 Mailinglijst typo3 at vrijheidslaan.net
Tue Feb 13 17:28:20 CET 2007

Beste mede typo3 gebruikers / ontwikkelaars,

Ik hoop dat er iemand onder jullie is die mij op weg kan helpen met het
volgende:
Ik wil voor een specifieke site typo3 als backend gebruiken maar de
content op  een alternatieve manier presenteren.

Ik ben geïnteresseerd in de volgende gegevens die met behulp van de
backend beheerd kunnen worden:

- menu structuur
- pagina inhoud

Wat ik eigenlijk zoek ik een eenvoudig php script om deze gegevens met
behulp van de typo3 api uit te lezen. Ik heb al een hoop van de
documentatie voorbij zien komen, maar dit specifieke geval kan ik niet
terug vinden.

Is er iemand die mij verder kan helpen, de eerste stap zou een simple php
file zijn die met print_r de menu dat afdrukt en eventueel de content van
een specifieke pagina.

Elke hulp wordt gewaardeerd,

Met vriendelijke groeten,

Rob