[TYPO3-UG Dutch] Joomla versus Typo3

Rob De Vries spam_this at pandora.be
Fri Feb 9 15:23:58 CET 2007

Maarten Mandemaker wrote:
> Waarin TYPO3 veel sterker is dan andere CMS'en is het regelen van toegang,
> zover ik weet is er geen ander cms waarin je zo exact kan bepalen want
> iemand wel en niet mag zien, vooral in de backend.

Indeed,

TYPO3 is een  mega jumbo-jet, maar dan wel transformer style.
Als je aan je klant deze jumbo-jet aanbied, terwijl hij enkel naar de
bakker moet om de hoek, kan je beter TYPO3 transformen naar bv
rolschaatsen, een fiets of kleine stadsauto.
je klant zal veel sneller met een fiets of kleine auto op weg zijn naar
de bakker dan met een jumbo-jet. EN sneller parkerplaats vinden !

Wil hij dan toch eens lekker marokaans gebak gaan halen in Casablanca,
geef je hem zijn privé Jet.
Everybody happy.

just my idea.

have a nice weekend all