[TYPO3-UG Dutch] twee beginnersvragen

Martin van der Linden info at elegantchaos.nl
Thu Feb 8 17:31:23 CET 2007

1) Ik ben er altijd vanuit gegaan dat het de afkorting is voor PlugIn.
Maar geen idee of dat ook echt zo is. Ben ook wel benieuwd eigenlijk

2)De laatste. Als je wijzigingen maakt in een eigen css-bestand, blijven
die wijzigingen ook gelden wanneer je een extensie upgrade naar een
nieuwe versie. En worden ze niet overschreven door de met de upgrade
meegeleverde nieuwe css-file.

gr,

Martin