[TYPO3-UG Dutch] Custom extensie

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Fri Feb 2 18:04:11 CET 2007

Hi Rens,

Ten eerste wil ik je vragen bij een nieuw onderwerp een nieuwe posting
te beginnen en niet een andere te hijacken :-) Hierdoor loop je zelf de
kans om geen antwoord te krijgen omdat gebruikers met een newsreader je
posting niet zien.

Wat betreft de RTE. Onderstaande code moet in de TCA definitie.

'naam_tekstveld' => array (
	'l10n_mode' => $strl10nMode,
	'exclude' => 0,
	'label' => 'Hier het label',
	'config' => array (
		'type' => 'text',
		'cols' => '48',
		'rows' => '5',
		'wizards' => array(
			'_PADDING' => 4,
			'RTE' => array(
				'notNewRecords' => 1,
				'RTEonly' => 1,
				'type' => 'script',
				'title' => 'LLL:EXT:cms/locallang_ttc.php:bodytext.W.RTE',
				'icon' => 'wizard_rte2.gif',
				'script' => 'wizard_rte.php',
			),
		)
	)
),

En in de type of palettesomschrijving het volgende:
naam_tekstveld;;;richtext:rte_transform[flag=rte_enabled|mode=ts]

Patrick