[TYPO3-UG Dutch] Page is being generated.

Barbara Wijbenga bvschepen at home.nl
Fri Feb 2 15:01:39 CET 2007

Ik heb typo in een andere database gezet en de extensie uninstalled en weer
installed en nu doet hij het weer!
Ik vind het heel raar dat die extensie iets fout zou kunnen doen, want ik
was er nog maar net mee begonnen, met Kickstarter en had de standaardcode
vervangen door één regel met $content.="blabla";

Nouja, hij doet het in ieder geval weer.

Bedankt allemaal :)

"Wiel, J.A.M van de" <j.a.m.v.d.wiel at tue.nl> schreef in bericht
news:mailman.119176.1170424430.21325.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...
Hoi Barbara,
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar wat gebeurt er als je de plugin
helemaal van de betreffende pagina verwijdert (plus cache nog eens legen)?
Krijg je dan weer een gewone pagina te zien (weliswaar zonder je plugin)? Zo
nee, dan is er iets heel raars aan de hand met je installatie. Zo nee, dan
zit er iets mis in je extensie. Zit er ergens een eindeloze of anders hele
lange lus o.i.d. in de code?

Groeten,

Bas