[TYPO3-UG Dutch] Commerce probleem

David Schouten davjac at zeelandnet.nl
Sun Dec 30 19:57:31 CET 2007

Hallo lijst,
In het land der blinden is eenoog koning. Sinds een jaar heb voor onze
kerk een website draaiend (na veel lezen en dankzij het handboek van
Daniël Doesburg [Klasse!!, een prima handboek in het Ned])
Een gemeentelid smeerde stroop en vroeg of ik een webshop wilde opzetten.
Ik ben nu bezig mij aan het orienteren. tt_products viel voor mij af ik
heb daar niet genoeg kennis voor. Ik ben nu bezig met commerce op een
MAMP, en dat gaat aardig.
Ik kan producten kiezen, in het winkelwagentje leggen maar met het
afrekenen gebeurt er iets vreemd.
De volgende melding krijg ik te zien:
Uw bestelling is succesvol beëindigd. Er heeft zich een fout voorgedaan
bij het samenstellen van de aan u gerichte email. Thank you for your
order. Your shopteam.
Kijk ik in de BE, de order staat er in. Ik krijg een adminmail en een koop
mail. Ik heb overal gezocht of er een fout is maar ik kan het niet vinden.
Weten jullie misschien een oplossing? (Ik heb geen verstand van php!!!)
Alvast bedankt,
David Schouten
PS Alvast een gezegend 2008 toegewenst