[TYPO3-UG Dutch] link vraagje

Patrick Scholman typo3 at scholman.org
Sun Dec 30 00:11:42 CET 2007

Dag Roelof,

Ik heb er even naar gekeken en wat vergelijkingen gedaan met sites van
mij maar ik zie hier niets vreemds...
Ik ga er van uit dat de TS in een template staat die "gezien" wordt door
je FCE...

Wacht even... ik kan me vaag iets herinneren over het feit dat je de TS
IN de DS moet zetten...
Dus,
     <TypoScriptObjPath>lib.link2</TypoScriptObjPath>

moet worden:
     <TypoScript>
10 = TEXT
10.value = Schrijven in het gastenboek
10.typolink.parameter = 179
     </TypoScript>

Even uitgeprobeerd en dit werkt bij mij wel. In de code die ik terugvond
 stond nog iets wat ik niet begrijp (weer één of andere IE hack?)
     <TypoScript><![CDATA[
10 = TEXT
10.value = Schrijven in het gastenboek
10.typolink.parameter = 179