[TYPO3-UG Dutch] tagcloud van timtab error

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Fri Dec 28 12:32:45 CET 2007

Hoi Paul,

Wil je 't probleemloos, dan moet je 't laten doen. Ik weet daar wel een
goed bedrijf voor. :-)

Timtab is gebaseerd op tt_news. Het is dus niet verwonderlijk dat je
problemen hebt.

Maar er zijn meer tagcloud extensies. Ik zou zeggen, probeer eens een
andere.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg
--