[TYPO3-UG Dutch] (no subject) / realurl en de google sitemap extensie

Jacco van der Post jacco at idexpander.com
Thu Dec 27 23:56:32 CET 2007

Hoi Marcel,

Uit de TYPO3 help :

"SysFolder" is een type dat niet als webpagina kan worden weergegeven,
maar dat dient voor de opslag van records naar keuze.

Vermoedelijk bekijkt de Google sitemap extensie niet de pagina's onder
een sysmap. Dus om snel klaar te zijn zou ik gewoon van de sysfolder een
pagina maken. Als je die niet in het menu wilt kun je hem bijv. excluden
in je menu ts.

grts jacco