[TYPO3-UG Dutch] (no subject)

Marcel Kieboom marcel at mkieboom.com
Wed Dec 26 11:45:06 CET 2007

Hoi hoi,

Na een onderbreking van het gebruiken van Typo3 ben ik toch weer hard aan de
slag gegaan voor een poppodium waar ik vrijwilliger ben.

Op dit moment gebruik ik Typo3 versie 4.1.5 en heb ik realurl en de google
sitemap extensie geïnstalleerd.

Voor concerten van het podium heb ik een sysfolder aangemaakt met de naam
concerten. Hierin zet ik alle concerten die komen gaan.

Realurl gaat hier netjes mee om echter google sitemap (sitemap for pages)
neemt deze pagina’s niet mee. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt,

Marcel