[TYPO3-UG Dutch] Breadcrumb menu en styles

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Dec 25 15:43:16 CET 2007

Hoi Paul,

Maak van
NO.linkWrap = <li>| </li>

Verder:
NO = normal
ACT = active (alle pagina's in de lijn naar de root)
CUR = current (de pagina waar je op staat)

De prioriteit is ook van boven naar beneden.
Anders gezegd: Je hebt altijd NO, de volgende stap, die NO overschrijft,
is ACT en deze wordt waar van toepassing door CUR overschreven.
Omdat dit een breadcrumbmenu is zou ACT hetzelfde zijn als NO. Vandaar
dat ACT hier niet meedoet.

Een stuk uitleg hierover vind je in TSref
http://typo3.org/documentation/document-library/references/doc_core_tsref/4.1.0/view/10/2/

En de truc met class=first staat uitgelegd op
http://typo3.org/documentation/document-library/references/doc_core_tsref/4.1.0/view/3/1/#id3520928

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg