[TYPO3-UG Dutch] Breadcrumb menu en styles

Paul Rijke paul at rijke.org
Tue Dec 25 14:57:11 CET 2007

L.s.

Allen een fijne kerst. Tevens wil ik iedereen bedanken die super support heeft geleverd via dit forum. Chappeau!

Ik heb een breadcrumb menu in een TV template, en dat werkt (bijna) prima met onderstaande typoscripts (van Daniel geloof ik)

lib.breadcrumb = HMENU
lib.breadcrumb {
	special = rootline
	special.range = 0|-1
	1 = TMENU
	1 {
		wrap = <ul> | </ul>
		noBlur = 1
		NO = 1
		NO.linkWrap = <li>| </li>
		NO.ATagTitle.field = abstract // description // subtitle // title
		NO.stdWrap.htmlSpecialChars = 1
		CUR < .NO
		CUR.doNotLinkIt = 1
	}
}

Het enige wat ik nog wil is het eerste item in de breadcrumbs een andere style meegeven. Ik heb gezocht naar ACT NO en CUR etc (ik kom er niet goed uit wat eea nu precies betekent) maar heb het niet kunnen vinden.

Kan iemand uitleggen wat bovenstaande inhoud en hoe ik kan zorgen dat de eerste (home) gewrapt wordt met iets van <li class="first"> | </li> of iets dergelijks?

Dank,

Paul