[TYPO3-UG Dutch] php5

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Sat Dec 15 00:25:50 CET 2007

Hi Jea-Pierre,

naast het hele betoog over de versies binnen typo3:

Houdt er rekening mee dat je een aantal extenties wellicht moet upgraden.
Als je cal draait bijvoorbeeld, kun je een flinke hoeveelheid werk op
je bord krijgen als je een oude versie draait.

Houdt rekening met instellingen die door je provider wellicht anders
worden gezet voor security (mod_security, safe_mode etc.)

Ik sluit me bij Ric aan dat het handig is om (zeker als het een eerste
keer is ;-) ) eens lokaal te kijken wat er verandert. Dan heb je al een
hele stap gewonnen.

Upgraden van 3.8.* in ieder geval voor de switch...

Backuppen? Doe maar ;-)

Succes!

Henjo