[TYPO3-UG Dutch] php5

ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Thu Dec 13 18:41:12 CET 2007

Hey Patrick,

ik dacht dat we het over minor releases hadden 4.0.x vs 4.1.x, not
over mayor releases 4.x.x vs 5.x.x.

4.x.x en 5.x.x moeten uiteraard naast elkaar blijven draaien voor een
bepaalde tijd.

4.1.x zou backwards compatible moeten zijn met 4.0.x (minor releases)
dus iedereen zou vrij gemakkelijk moeten kunnen upgraden.

groet,
Ries