[TYPO3-UG Dutch] Wisselende headers

Henjo Hoeksma henjohoeksma at gmail.com
Sat Dec 15 00:15:22 CET 2007

On 2007-12-12 07:39:40 +0100, "Paul Rijke" <paul at rijke.org> said:

> Hi Typo3-ers,
>
> Ik heb een TemplaVoila template met een header image in de css. Nu wil
> ik in bepaalde situaties een andere header plaatsen (met kerst bijv.) en
> ik vroeg me af op welke wijze ik dit het beste kan oplossen. De manieren
> die ik zelf weet te bedenken zijn:
>
> - zelfde template kopieren, en de css iets aanpassen, nieuw DS/TO
> Con: Dit lijkt mij een onhandige zet omdat dan voor alleen dat plaatje
> alles dubbel moet doen
> Pro: Snel te realiseren
>
> - de plek van het plaatje vervangen door een Flexible Content Element
> [...]

Hi Paul,

volgens mij kan het allemaal veel simpeler:
- maak een plaatsje om de header image te mappen (als content element,
of als image)
- installeer de content slide extentie voor TV (kb_tv_cont_slide)
- lees die instructies en zet je slide = -1

Alle features die je vraagt ;-)

Maak erg vaak gebruik van deze oplossing: hij is uit  te leggen aan
klanten en hij is easy to build en met de autoparser methode te
gebruiken zonder extra extentie.

Succes!

Henjo