[TYPO3-UG Dutch] Wisselende headers

Paul Rijke paul at rijke.org
Fri Dec 14 18:51:58 CET 2007

Patrick,

Ik heb het in de basis voor mekaar. In het .css staat gewoon de default
image. Ik heb nu een extra templatefield toegevoegd. Niet van het type CE
maar van het type image. Type CE begreep ik niet helemaal, want dan kreeg ik
gewoon de content boom te zien. Maar dat zal aan mij liggen. Hulp/advies is
welkom.

Ik heb het nu op mijn testsite toegepast. Voor de pagina advies heb ik een
file geupload (oorspronkelijke plaatje, maar dan 180 graden gedraaid).
Prima. Alleen ik ben nu wel mijn mapping naar mijn language menu kwijt wat
rechtsboven van dat plaatje stond (was een mapping in een subdiv)

Imeand een idee hoe ik dat weer terug krijg?

En wat bedoelde je Patrick met een referentie maken indien meerdere pagina's
hetzelfde image in de header moeten hebben?

<field_header type="array">
  <tx_templavoila type="array">
	<title>Header image</title>
      <sample_data type="array">
	  <numIndex index="0"></numIndex>
	</sample_data>
	<eType>image</eType>
	<tags>*:inner</tags>
	<TypoScript>
	  10 = IMAGE
	  10.file.import = uploads/tx_templavoila/
	  10.file.import.current = 1
	  10.file.import.listNum = 0
	  10.file.maxW = 760
	</TypoScript>
  </tx_templavoila>
  <TCEforms type="array">
	<config type="array">
        <type>group</type>
	  <internal_type>file</internal_type>
	  <allowed>gif,png,jpg,jpeg</allowed>
	  <max_size>1000</max_size>
	  <uploadfolder>uploads/tx_templavoila</uploadfolder>
	  <show_thumbs>1</show_thumbs>
	  <size>1</size>
	  <maxitems>1</maxitems>
	  <minitems>0</minitems>