[TYPO3-UG Dutch] ENABLE_INSTALL_TOOL

Maarten Mandemaker maartenmandemaker at gmail.com
Fri Dec 7 20:42:50 CET 2007

Hai Baraba,

Zelf hernoem ik hem ook gewoon door er een 1tje achter te zetten. Ik heb
geen verstand van beveiliging, maar mij lijkt het dat wanneer iemand van
buitenaf het bestand zou kunnen renamen ze het ook aan zouden kunnen maken.
Dus ik denk dat het renamen even veilig is als het verwijderen ervan.

Grt. Maarten