[TYPO3-UG Dutch] Meertaligheid

Paul Rijke paul at rijke.org
Tue Dec 4 12:58:10 CET 2007

Guys,

Nu heb ik het template goed, met dank aan Patrick. Nu zit ik met
meertaligheid. Ik heb dus een engelse content gemaakt, maar als ik de
url aanvul met &L=2 wordt alleen de menuitems engels (Visie wordt
Vision)

Echter, de content blijft onveranderd.

Voordat ik dit had had ik de language config in template constants
staan ipv in de setup. Maar dat werkte dus helemaal niet.

Wat moet ik nu nog doen om ook de content in het engels te tonen en
wie kan mij kort uitleggen wanneer iets in de setup van een template
moet komen en wanneer in de constants (of verwijzen naar de
betreffende dokumentatie).

Bvd
Elke dag een stapje verder ;-)