[TYPO3-UG Dutch] Meertaligheid en template

Paul Rijke paul at rijke.org
Tue Dec 4 12:53:46 CET 2007

Hi Rik,

Volgens de voorbeelden in de TSref betekent dit idd alleen kleiner dan
en niet kleiner of gelijk dan (idd verwarrend)

Dus Patrick heeft het juiste voorbeeld hiervan gegeven. En het werkt ook goed.

Gr,
Paulus

Hoi Paul,

Er staat [version=<7] vandaar mijn vraag. Betekent dit 'kleiner of gelijk
aan' of betekent dit version is 'kleiner dan 7'.

Groet,
Rik

Op 04-12-07 heeft Paul Rijke <paul at rijke.org> het volgende geschreven: