[TYPO3-UG Dutch] extension manager

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Mon Dec 3 11:49:56 CET 2007

Dag Ric,

precies in de extension manager in de BE zit mijn probleem: daar krijg
ik de Internal Server Error. En jouw alternatief moet eerst gebruik
maken van die extension manager, dus gaat het niet lukken.
En zonder extension manager heb je toch wel een heel kreupele
installatie, lijkt me zo.

Bedankt voor de hulp. Ik ga op zoek naar alternatieven.

Vriendelijke groet,

Dick Sijtsma