[TYPO3-UG Dutch] Rebuild mijn extension naar cHash, indexed search toepasbaar

Sebastiaan van Parijs sebastiaan at framed.nl
Mon Dec 3 11:34:50 CET 2007

Hi there,

Ik ben mijn extentie aan het herbouwen, zodat ik via cHash, zoek
resultaten heb in de indexed search van de produkten die in mijn
extentie staan. Ik heb mijn extentie een user int = 1 en deze regel code
  toegepast: var $pi_checkCHash = TRUE; zoals wordt gezegd in Mysteries
of cHash. Het probleem is dat het niet schijnt te werken of niet werkt.

Ik ben best nieuw op het gebied van cHash extenties bouwen en begrijp
het princiepe nog niet helemaal. Is er iemand die mij het kan uitleggen,
of een stap voor stap walktrough kan geven waar ik naar moet kijken om
mijn extentie zoekbaar te maken. Of uberhaubt waar ik moet beginnen om
dit voor elkaar te krijgen.

Hoop graag van iemand te horen.

Gegroet,

Sebastiaan