[TYPO3-UG Dutch] Paar vragen tt_products

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Mon Dec 3 09:31:18 CET 2007

Hi Rolf,

Er is een nieuwe handleiding (duitstalig) via de TER te downloaden. Die is
volgens mij behoorlijk volledig. Zie:
http://typo3.org/extensions/repository/view/doc_ttproducts_de/0.3.0/

Had je die toevallig al bestudeerd?

Ric

Op 03-12-07 heeft Rolf Spall <rolfspall at hotmail.com> het volgende
geschreven:

> Hallo,
>
> Ik ben momenteel met tt_products bezig en dat gaat best aardig. De plugin
> draait, maar ik heb toch wel een aantal punten waar ik vastloop. Ik hoop
> samen met u/jullie de shop naar wens draaiende te krijgen.
>
> Vraag 1:
>
> De engelse handleiding zegt over het maken van categoriën dat je daar
> mbi_products_categories en nsb_cat2menu voor moet gebruiken. Deze heb ik
> gedownload en geinstalleerd. Maar ik zie niet hoe ik verder moet. Ik heb wel
> dit bericht (
> [...]

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV

Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T. 078 635 1200
Skype: <callto://roodlicht/>
F. 084 834 9697
M. 064 808 6196
W. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865
Word jij onze nieuwe collega?
Kijk bij onze vacatures!
http://www.alternet.nl/vacatures.418.0.html

*Disclaimer: *
This message (including any of its attachments) may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by e-mail or telephone +31 (0)78 6351200 and
or printing of this message is strictly prohibited unless otherwise stated.
You are advised to carry out a virus scan before opening any attachments as
we do not accept any liability whatsoever for any damage sustained as a
result of any software viruses.