[TYPO3-UG Dutch] Paar vragen tt_products

Rolf Spall rolfspall at hotmail.com
Mon Dec 3 00:09:36 CET 2007

Hallo,

Ik ben momenteel met tt_products bezig en dat gaat best aardig. De plugin draait, maar ik heb toch wel een aantal punten waar ik vastloop. Ik hoop samen met u/jullie de shop naar wens draaiende te krijgen.

Vraag 1:

De engelse handleiding zegt over het maken van categoriën dat je daar mbi_products_categories en nsb_cat2menu voor moet gebruiken. Deze heb ik gedownload en geinstalleerd. Maar ik zie niet hoe ik verder moet. Ik heb wel dit bericht (http://lists.netfielders.de/cgi-bin/mailman/private/typo3-project-tt-products/2007-September/002568.html) gevonden in de mailinglist van tt_products. Hij heeft het hier over het instllen van de PID list. Ik kom alleen niet verder. Heeft u/een van jullie dit wel eens gemaakt en kan u/kunnen jullie me ondersteunen?
Het het nu wel voor elkaar inmiddels, dat als ik meerdere systemfolders aanmaak met daarin meerdere producten. Dat ik op een aangemaakte pagina de startingpoint van de shop:products_list kan laten verwijzen naar een systemfolder met producten. En dat alleen deze getoont worden die zich in de map bevinden. Maar dit is volgensmij niet de bedoeling. Ze komen wel gewoon in het winkelmandje.

Vraag 2: Hoe zorg ik ervoor dat de [backPID]'s voor de verschillende pagina's goed staan. Kan ik dit doen doormiddel van de setup?

Vraag 3: Hoe maak ik een verwijzing op een normale manier naar het winkelmandje. Ik kan wel zelf een link toevoegen via een contentelement maar dat is niet de bedoeling volgensmij.

Vraag 4: Als ik bijvoorbeeld een api van ideal of paypal wil toevoegen (dus gegevens verzenden in een hidden formulier naar ideal of paypal). Kan ik ergens een pagina tussen lassen?

Alvast super bedankt voor u/jullie antwoord.

Groeten,
Rolf