[TYPO3-UG Dutch] Orientatie cms

Frans Saris franssaris at gmail.com
Fri Aug 31 08:30:31 CEST 2007

Hoi Frans,

zorg er in iedergeval voor de html voldoet aan de xhtml standaard. Dan komt
het in de meeste gevallen wel goed.

Verder zul je toch eerst een keuze moeten maken uit een cms systeem om
gedetaileerd in te gaan op evt. punten waar je op moet letten bij het
ontwerp.

groeten
Frans

Op 31-08-07 heeft Frans <frans.verhoeve at home.nl> het volgende geschreven: