[TYPO3-UG Dutch] sr_freecap en ve_guestbook probleem

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Tue Aug 7 16:34:54 CEST 2007

Gevonden :)

het verschil in de sites zat hem in het inloggen :)

Ik had op de live site het item nog onzichtbaar gemaakt voor de
situatie dat niet ingelogd is. Bij de bug-report:
http://bugs.typo3.org/view.php?id=5719
staat aangegeven dat het inderdaad een probleem is dat de subparts
nog worden weergegeven.
Ook mijn probleem van het niet browsen in tt_news (nog niet in mijn
vorige mail omschreven) is hierbij opgelost want dat is ook nog een
bug in versie 2.0.0
http://bugs.typo3.org/view.php?id=5624

Gr Felippe

Op 7-aug-2007, om 15:55 heeft Felippe van Eekhout het volgende
geschreven: