[TYPO3-UG Dutch] sr_freecap en ve_guestbook probleem

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Tue Aug 7 15:55:38 CEST 2007

Gegroet,
er gebeurt iets heek geks op mijn site.

Ik ben ve_guestbook (v 2.0.0) icm tt_news aan het proberen. Daarom
heb ik het eerst getest op een test-site die min of meer gelijk ik
aan de live-site. Daar werkt het OK en in een keer. Ook heb ik
sr_freecap op deze site geïnstalleerd.

Nu bij het plaatsen op de live-site stuit ik op het volgende gekke
probleem:
de subparts uit de ve_guestbook templates voor zowel captcha als ook
sr_freecap worden altijd weergegeven, ongeacht of deze extensies zijn
geïnstalleerd. Op de test-site worden de subparts netjes verwijderd
als de extensies niet geladen zijn.
Op beide sites staan dezelfde versies van de extensies. Het enige
verschil tussen de sites is mogelijk de PHP-versie (4.3.11 niet-
werkend en 4.4.0 werkend).
verder als ik bv sr_freecap installeer worden nog steeds beide
subparts weergegeven, maar geen plaatjes (de markers zijn vervangen
door niets :( (leeg dus). Maar ze zijn wel vervangen.

Ik heb me al suf gezocht en geprobeerd, maar niets gevonden.

Heeft iemand een suggestie?

Gr Felippe