[TYPO3-UG Dutch] Laatste 10 content items Weergeven

John de Stigter John.de.Stigter at bedrijvenweb.nl
Mon Aug 6 16:29:37 CEST 2007

> Hallo,
>
> Ik ben nieuw hier dus ik zal vast dingen verkeerd benoemen en
> uitleggen.
> Ik hoop dat ik het tot een minimum kan beperken.
>
> Ik wil een test site opzetten waarbij ik het eerst
> toegevoegde pagina content item wil weergeven. En dan niet
> alleen de titel maar ook de afbeelding en intro tekst.
>
> Mijn menu structuur zal er als volgt uit zien.
>
> Hoofdpagina
> 	- Pagina 1
> 	- Pagina 2
> 	- Pagina 3
> 	Etc...

> [...]

Bedoel je misschien een soort van "What's new" module? Misschien is de
extensie "recentcontent" iets voor je. Check:
http://typo3.org/extensions/repository/view/recentcontent/0.0.5/. Deze
extensie controleert ook op aangepaste/nieuwe content op pagina's.

Je zou je zelf ook kunnen gaan verdiepen in TypoScript en een select
maken met het CONTENT object.
(http://typo3.org/documentation/document-library/references/doc_core_tsr
ef/current/)

Groet,