[TYPO3-UG Dutch] Laatste 10 content items Weergeven

Gijs Epping gijs.epping at efocus.nl
Mon Aug 6 13:30:25 CEST 2007

Hallo,

Ik ben nieuw hier dus ik zal vast dingen verkeerd benoemen en uitleggen.
Ik hoop dat ik het tot een minimum kan beperken.

Ik wil een test site opzetten waarbij ik het eerst toegevoegde pagina
content item wil weergeven. En dan niet alleen de titel maar ook de
afbeelding en intro tekst.

Mijn menu structuur zal er als volgt uit zien.

Hoofdpagina
	- Pagina 1
	- Pagina 2
	- Pagina 3
	Etc...

Op de hoofdpagina wil ik dan het volgende tonen.
- Pagina1 "content item 1 (title, plaatje, intro)"
- Pagina2 "content item 1 (title, plaatje, intro)"
- Pagina3 "content item 1 (title, plaatje, intro)"
Etc..

Ik kan me voorstellen dat dit heel makkelijk kan met typoscript maar hoe
het "linken" tussen pagina's gaat wet ik nog niet.

Zou iemand mij kunnen assisteren door me te vertellen hoe ik data op kan
halen uit de verschillende kolommen en pagina's

Alvast bedankt,
Gr Gijs